Przeczytaj przed wysłaniem zgłoszenia

Najczęściej zadawane pytania

Nie otrzymałem zamówienia. Gdzie je znajdę?

Zakupione produkty można znaleźć w wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia lub w zakładce Moje Konto

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. Podczas składania zamówienia uzupełnij sekcje " Informacje dodatkowe"

Czy jest możliwość zamówienia szablonów w wersji papierowej ?

W Złotym Naparstku nie ma możliwości zamówienia szablonów ani żadnych materiałów (instrukcji szycia) w wersji papierowej.
Wszystkie produkty: szablony, kursy, opisy szycia – są dostępne w wersji cyfrowej.

Czy w Złotym Naparstku odbywają się kursy stacjonarne?

Moja przygoda z nauczaniem szycia, rozpoczęła się od kursów stacjonarnych, co dało mi ogromne doświadczenie w pracy z osobami rozpoczynającymi naukę szycia, na różnych etapach umiejętności. Jednak od czasu pandemii – czyli od marca 2020 roku, przeszłam całkowicie  na nauczanie ONLINE.

W tej chwili, nie ma w Złotym Naparstku żadnych kursów na żywo, w trybie stacjonarnym.

Kursy szycia Złotego Naparstka są jednak tak prowadzone, aby łączyły w sobie wygodę i swobodę nauki ONLINE z klimatem i bliskim kontaktem jak na kursach stacjonarnych.

Jeśli szukasz kursu stacjonarnego z obawy, że nie poradzisz sobie z samodzielną nauką w domu, skorzystaj z filmów próbnych, aby sprawdzić czy nauka ze mną i moimi sposobami daje Ci wiedzę jakiej potrzebujesz i czy jesteś w stanie to zrozumieć.

Obejrzyj przykładowe filmy, aby poznać mój sposób tłumaczenia i zyskaj porcję przydatnej wiedzy:

Przejrzyj moje filmy na Youtube i sprawdź jak tłumaczę: >>KLIKNIJ<<

Wpisywane hasło nie działa. Co mam zrobić?

W celu zresetowania skorzystaj z przycisku „Zapomniałeś hasła?” hasło w panelu logowania. Jeśli nadal będziesz mieć problem, to skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami


    Ten serwis jest chroniony przez reCAPTCHA oraz Google. Polityka Prywatności i Warunki korzystania z usługi.